HEILIGE LANDSTICHTING – CENAKELKERK

Rondleiding | Gelderland | Kunst (expositie) | Tentoonstelling |

Tijdens de Open Kerkendag op 29 mei, Tweede Pinksterdag, nodigen wij u graag uit om dit bijzondere kerkgebouw te komen ontdekken. Laat u verrassen door de unieke mix van oosterse en westerse bouwstijlen, die samen een prachtig totaalkunstwerk vormen. Bewonder de indrukwekkende koepel en torens, en ontdek de rijke symboliek en verhalen die schuilgaan achter de vele kunstwerken en details in de kerk.

Voor slechts €3 kunt u tijdens uw bezoek gebruik maken van onze audiotour, die u langs de hoogtepunten van de kerk leidt en u meer achtergrondinformatie geeft. Onze vrijwilligers staan ook voor u klaar om u te verwelkomen en al uw vragen te beantwoorden. Kom en ontdek deze bijzondere plek in het groene heuvellandschap tussen Nijmegen en Groesbeek. Wij heten u van harte welkom op 29 mei!

Pastoor Rabouplein 1, 6564 BP Heilig Landstichting

OPEN: