De Brabantse Open Kerkendag wordt de landelijke Open Kerkendag!

Beste lezers,

Het is inmiddels al een tijdje geleden dat hier een nieuwsbericht van de week is geplaatst, maar in tussentijd heeft de Stichting Open Kerken zeker niet stil gezeten. Op tweede pinksterdag, 29 mei 2023, staat namelijk de derde editie van de Open Kerkendag gepland. De Stichting Open Kerken spreidt haar vleugels uit, want het Brabants/Zeeuwse initiatief gaat het land in. De Brabantse Open Kerkendag wordt namelijk de landelijke Open Kerkendag! De voorbereidingen voor de landelijke uitrol zijn in volle gang. De kerken – ongeacht denominatie of herbestemming – zijn natuurlijk de wind onder onze vleugels, dus wij hopen ook dit jaar weer op een grote deelname te kunnen rekenen. Het aanmelden van kerkgebouwen en/of activiteiten kan nu al door te klikken op: aanmelden.

Open Kerkendag is ook op Facebook, Instagram en LinkedIn te vinden.

Hartelijke groet,

Liam Borger – coördinator Open Kerkendag 2023