ARNHEM – EUSEBIUSKERK

Rondleiding | Gelderland | Tentoonstelling | Toren beklimmen |

Op zoek naar een unieke ervaring op Tweede Pinksterdag? Bezoek dan de prachtige Eusebiuskerk in Arnhem tijdens de Open Kerkendag! Speciaal voor deze gelegenheid is de kerk gratis te bezichtigen, maar voor de toren en grafkelders geldt een betaalde toegang. Gelukkig kun je met een Museumkaart of Vriendenloterij VIP-kaart ook daar gratis naar binnen. Ontdek de geschiedenis van ridders en kastelen tijdens een spannende route door de kerkzaal en grafkelders. Bewonder de oude schatten en geniet van het adembenemende uitzicht over Arnhem vanaf de glazen balkons hoog in de toren. Dit is niet alleen de beste selfiehotspot van de stad, maar ook een ervaring om nooit te vergeten. Durf jij het aan? Kom dan op 29 mei naar de Eusebiuskerk en beleef het zelf!

Kerkplein 1
6811 EB Arnhem